پرونده مطبوعات اصفهان

پرونده مطبوعات اصفهان        |

در شماره 16 ماهنامه برای فردا بسته می‌شود
شانزدهمین شماره ازماهنامۀ‌ فرهنگی‌ اجتماعی‌ برای‌ فردا با پرونده‌های مطبوعات اصفهان، بزرگداشت رضا نور بختیار با عنوان مردی با دوربین عکاسی‌اش، پرونده ادبیات با موضوع سنگ‌نوشته‌های خاک، و سایر موضوعات مرتبط با حوزه فرهنگ‌وجامعه اصفهان در 152 صفحه منتشر شد.

در پرونده ویژه این شماره خوانندگان محترم می‌توانند بخش پایانی پرونده مطبوعات را مطالعه نمایند. در بخش پایانی پرونده مطبوعات اصفهان به نشریات اصفهان در بعد از انقلاب پرداخته‌شده و در کنار بررسی چند روزنامه و مجله همچون اولیاء، حرکت و … گفتگوهای بدون سانسوری نیز با قدیمی‌های مطبوعات اصفهان همچون دکتر صلواتی، آقای زهتاب، آقای جعفری و … انجام‌شده است.
در قسمت اجتماعی این شماره نیز گفتگوی مفصلی با استاندار سابق اصفهان دکتر ذاکر را خواهید خواند که در آن مدیریت ایشان در آن برهه در بوته نقد گذاشته‌شده است. در ادامه قسمت دوم مصاحبه با دکتر پدریان را نیز مطالعه و از آسیب‌های اجتماعی و راه‌حل‌های پیشنهادی ایشان آگاه خواهید شد.
سرویس ادبیات در این شماره به سراغ ادبیات سنگ‌نوشته‌های اهالی خاک رفته و پرونده‌های جالب و خواندنی را در این موضوع برای خوانندگان عزیز این حوزه تدارک دیده‌اند. سرویس کتاب نیز در کنار دیگر مطالب خواندنی یک گفتگوی تفصیلی با آقای سپاهانی صاحب کتاب‌فروشی نام‌آشنای فرهنگسرای کتاب انجام داده که حظ خوانندگان را به دنبال خواهد داشت.
بخش اقتصاد به‌عنوان بخش تاره متولد ماهنامه در این شماره به آسیب‌شناسی آموزش اقتصاد در ایران پرداخته و در این مسیر با اساتید این حوزه دکتر سرزعیم، دکتر گوهریان، دکتر صمدی و … گفتگوهای مفصلی انجام داده است.