تکریم ارباب‌رجوع و رضایت شهروندان

[av_one_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
علیرضا صادقیان، معاون برنامه ريزی و توسعه سرمايه انسانی شهرداری اصفهان در گفتگوی با مجله برای فردا،
راه تکریم ارباب‌رجوع و رضایت شهروندان را از طریق هوشمندسازی شهرداری می‌داند.
[/av_textblock]

[/av_one_third][av_two_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_codeblock wrapper_element=” wrapper_element_attributes=”]

[/av_codeblock]

[/av_two_third]